Newsletter

Ak chcete dostávať najnovšie novinky, zadajte svoju e-mailovú adresu:

Nájdite nás

infolinka: +421 911 904 412
(po-pia: 07:30-16:00)

 

www.najlepsinabytok.sk na Facebooku!
 

Nákup na splátky

 


 

Partnerské weby

Kabelky a dámska módaKabelky a dámska móda

Interaktívne tabuleInteraktívne tabule

Sedacie vakySedacie vaky

Balóny šťastiaBalóny šťastia

Viac  

Postup pri objednaní tovaru na splátky

Nakoľko sa našim zákazníkom snažíme vychádzať v ústrety vo všetkých smeroch, sprístupnili sme možnosť nakupovať aj na splátky cez splátkový systém Quatro. Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej cene od 100 €  do 1.830 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 2.660 €. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty máte možnosť nakúpiť až do výšky 3.320 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 4.980 €.

Ako si tovar na splátky objednať?

Vyberte si požadovaný tovar z našej širokej ponuky a vložte ho do košíka. Vybrať si môžete samozrejme aj viac produktov. Ak je váš nákup hotový, kliknite na tlačidlo s ikonou nákupného košíka v pravom hornom rohu stránky. Skontrolujte všetky položky v košíku a kliknite na dolné pravé tlačidlo "Pokladňa". Vyplňte všetky požadované údaje a v kolónke "Spôsob platby a dodania" zvoľte možnosť "nákup na splátky cez Quatro - platba kuriérovi za dovoz" a kliknite na tlačidlo "Odoslať" v pravom dolnom rohu. V ďalšom kroku už len skontrolujte, či sú všetky zadané údaje v poriadku  a stlačte tlačidlo "Záväzne objednať", čím nám odošlete vašu záväznú objednávku a zobrazia sa Vám ďalšie inštrukcie. V ďalších krokoch bude potrebné vyplniť Žiadosť o nákup tovaru na splátky priamo na stránkach Quatro, kam sa dostanete po kliknutí na odkaz v inštrukciách. Tu je návod, ako vyplniť formulár žiadosti o nákup tovaru na splátky na stránkach Quatro:

1. krok: Vyplňte požadované údaje "Typ klienta" a vaše rodné číslo.
2. krok: V časti „Predmet financovania pôžičky“ si skontrolujte, či tovar, ktorý ste zadali v objednávke sa zhoduje s tovarom uvedeným v žiadosti. V prípade, že sa tovar nezhoduje, je potrebné vrátiť sa späť na stránku e-shopu a opraviť výber tovaru (ak bol tovar zadaný v košíku správne a nesúhlasí s tovarom uvedeným v žiadosti, volajte prosím na infolinku Quatro 0850 123 440). Ak je tovar zhodný, vyberte si možnosti splácania - výšku akontácie a počet splátok, prípadne akciu, ak sa nachádza v kolónke „Typ akcie“. Možnosti splácania môžete meniť. Systém po každej vykonanej zmene prepočíta výšku akontácie aj výšku splátok, tak skontrolujte, či Vám to takto vyhovuje. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, vyberte si a zaškrtnite spôsob úhrady splátok.
3. krok: V častiach „Údaje o klientovi“ a „Údaje o zamestnávateľovi“ vyplňte všetky požadované údaje.
4. krok: Skontrolujte si Vami vyplnené údaje. V prípade, že je niektorý údaj nesprávny, môžete sa vrátiť pomocou tlačítka „Späť“ a opraviť údaj. Ak sú všetky údaje správne, tak už len odošlite žiadosť na schválenie kliknutím na tlačidlo „Dokončiť“.

Oznámenie o schválení (resp. upravení alebo zamietnutí) Vašej žiadosti Vám bude zaslané prostredníctvom SMS, resp. e-mailu podľa toho, ktoré kontakty ste uviedli v žiadosti.
Na základe informácií z SMS alebo e-mailu si vyhľadáte zmluvu a po jej kontrole si ju 2x vytlačíte spolu so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Obidve zmluvy podpíšte, priložte potrebné doklady a zašlite na adresu:

Consumer Finance Holding, a.s.
divízia Quatro
Hlavné námestie 12
060 01 Kežmarok

Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Kuriérovi pri dodaní tovaru zaplatíte okrem sumy za dopravu aj celú výšku akontácie tak, ako ste si ju zvolili v žiadosti.

Reklamačný poriadok spoločnosti Consumer Finance Holding, a.s